Jan 29, 2010

hahahahahahah

今日放課後、けいこさんのクラスで友達と下ネタで盛り上がってくすくす笑っていました。
そのときけいこさんの部屋ではドラゴンなんとかとかいうなんかおたーくのゲームのクラブでざわざわしていました。

ブーーーー。
-whose phone?
-not mine.
-not mine.

ブー、ブー、ブー
ブーーーーンブーーーン
-what? fire alarm?
-oh c'mon.
-we go home, now!
-what the hell?
-did someone push the fire alarm on purpose?
-i don't know.
-GET OUT! RIGHT NOW!
-waitt. is it for real?
-GET OUT!
-Can i go to my locker to get my jacket?
-go ahead. hurry!
-what a bitch
-Get out of the building right now!
-alright.
-we're gonna die!!!
-don't worry, i'm with you.
-haha. it's like 'we are going to die together.'
-hahaha
-WHAT IS WRONG WITH YOU! GET OUT!
-ok. fine.

結局、わたしのジャケットは学校に置いてきました。つかそれしかチョイスがなかった笑
when i was going back to home by car, we saw 3 fire-engine.
they don't care if it's real.

No comments:

Post a Comment